24 Dis 2008

~kala demam menyerang aku~

Arini kisah aku yang tak sihat tapi masih kene kerja sebab manager tak bagi amik cuti lagi.Malam tadi sudah mula demam tapi pagi tadi demam ini makin menjadik-jadik.Kepala otak mula diserang kepeningan yg amat sangat.Aku agak ini suma gara-gara kekasih cinonet aku yg demam time aku balik ipoh last wiken.Nak-nak ahad tu, kami sekeluarga ke Cameron Highland.Cuaca memang sejuk tahap gaban..
Nanti akan aku blog trip kami ke Cameron Highland dan kematian Nenek Jamrut malam jumaat lepas..Kenapa jam maseh pukul 3?Kenapa tidak pukul 5?Aku nak balik dan bergolek atas katil smbil peluk bantal strawberry yg ayah belikan waktu di Cameron Highland.Aku pasti dengan cara itu, demam aku pasti kebah..Alangkah indah jika aku punya kuasa magic macam Harry Potter...

Tiada ulasan: