30 Dis 2008

Kahwin-Mawin!

Musim kawin, bulan 12..

Ada juga ahli keluarga aku yg turut kawin.Last wiken, anak Ayah We yg ke-2 kawin.Perkahwinan kampung yg penuh ciri-ciri ke-islaman, sebab Ayah-We sangat kuat agamanya.Tiada persandingan.Kasihan juga pada pengantin, sehingga mak andam pun tak ada.Berkat skill-skill make-up amatur aku dan adik aku, pengantin kami solekkan juga pada malam menikah dan hari kenduri-nya.Terserlah juga seri-nya walaupun alatan tak seberapa dan tukang make-up juga tak seberapa.Si pengantin amat berterima kasih pada kami 2 beradik...kembang kempis juga lubang hidung ni tambahan lagi, mehndi juga hasil keje jari ini juga..
Penat masih terasa kerana kerja-kerja dapur turut menyelit di hari perkahwinan itu..

Penat semua anggota...mau rehat!

Updated: Nah gamba-gamba..



senyum + ketawa time berinai



budak ni asik meragam jek time hari kenduri


nangis jek keje-nye


mrajuk la plak


Last-last, tido gak..haih!


Port family kiteorang time hari kenduri


Cacat = beruk makyeh..


Tolong-tolong final touch-up


Malam menikah aku melekat je dgan ayah sebab aku demam...


Tapi yg atas riba tu, kes ngada-ngada + manja lebey..


Tapi bila berlensa, demam hilang..AJAIB!!!

Di-pakaikan cincin

Di-pakaikan bracelet la plak

Itu ialah mas kahwin..RM501..Banyak-nye.Lepas bli kasut 2 3 pasang..




Kekasih cinonet sibuk nak pakaikan ayah spec plastik kanak-kanak


Aktiviti melepak port ke-2

Tiada ulasan: