26 Mac 2010

Err... Suprise!??

okey, dah beberapa hari tak menulis, harini rasa cam nak tulis balik. Ada benda nak cerita..


His upcoming birthday in 5 days..
Ade ke plan apa-apa suprise? Since it will be his 1st birthday as my hubby, aku as isteri pon tak tau nak wat ape. Usually, time becinta dlu, aku just beli kek n make a small suprise bufday party for him. Takkan nak wat camtu lagik kan? It's quite lame lahh..but itu lah yg slalu org buat. And he never felt it's lame or what stiap kali pon. Tringat plak how sweet Along wat suprise untuk Cik Sarah on her last bufday. Smpai bergenang la air mata Cik Sarah time tu. How romatic they are. But 'he' is not romantic enuf la. Even klu aku wat benda2 yg romantik pon, he will surely takkan bergenang air mata. Past few days, aku tgh google2 tgok gamba makanan (macam slalu la kan..) then i saw this restaurant. Love..love... the food! (eh ini nak blanja org tu sempana bufday dia, but pilih tmpat mkn ikut citarasa aku? keji!) And the most important thing is, harganya sangat berpatutan ok! Suka sangat, n trus planning nak blanja dia makan kat sini. Environment die ala-ala romantik gitu...sukaaa~
hehehe~


Maybe akan pegi lewat sehari 2 dari harijadi dia, coz on his bufday, i got appointment dgn doctor to check the baby la. Sori sayang~ but dat day also u cuti rite!! so, i'll cook sumthin special n buy a cake for u. After 2/3 days, baru kita gi makan kat situ ekkk?


Note: I'm not planning to buy present for him sbb the actual 'present' will be coming soon on next May!! =D


  

Tiada ulasan: