14 Jan 2009

cita-cita saya...

Aku nak bukak bisnes sendiri.Bisnes Keje Kawin.Hebat kan??!

Alasan :
1/ Aku jenis yg tak suka datang keje hari-hari sebab aku tak suka bangun pagi.Kadang-kadang je suka.
2/ Aku tak tahan nak keje kat 1 1 kompeni lama-lama.Paling lama, 6 bulan.Sebab tu aku byk experiance kije.80% jawatan yg penah aku pegang, smua contract basis.
3/Aku lebih suka keje dari rumah.Tak de protokol tentang pakaian, tentang waktu lunch, tentang nak surfing internet!!!
4/Kalau nak cuti, tak perlu bagi mc, surat kematian, atau sebagainya.Tak de jugak cuti potong gaji.
5/Tak de kuasa kuku besi nak tindas aku yang lemah lagi tak berdaya ini.

Aku harap korang yg singgah blog aku ni, doakan aku berjaya bukak bisnes aku dalam masa terdekat ini ok?Aku sayang korang suma...!

2 ulasan:

StingRay berkata...

gud luck!.... =}

syura-suka-buang-hati berkata...

StingRay : kamu pengomen 1st!thanks..akan di-usahakan ya!