8 Jan 2009

Cerita Tentang Zoe..

Arini nak cerita pasal housemate baru, Zoe.
Beberapa minggu lepas, kawan aku terserempak dengan Zoe kat McD Taylor, Subang.
Zoe ni black atau dalam bahasa melayu, hitam.
Kawan aku ushar Zoe slama hampir seminggu.
Kemudian kawan aku jatuh cinta dengan Zoe.
Kawan aku cakap Zoe merayau-rayau jek macam tak berumah, terus diajak-nya Zoe tinggal di rumah kami.
Zoe tak terkata, Zoe ikut je.
Kawan aku sediakan 1 bilik untuk Zoe bila Zoe sampai di rumah kami.
Zoe ni peramah.Dengan sesiapa pun dia tak segan silu.
Tapi senang sikit terkejut Zoe ni.
Bila aku lepak kat ruang tamu tgk tv, Zoe suka datang dekat, cium-cium lutut aku.
Dah habit dia, aku biarkan je la.
Walaupun aku agak scary dengan si Zoe ni.
Zoe suka terkam-terkam aku.
Bila aku tengah baring (rambut tak ikat), Zoe suka belai-belai rambut aku.
Bila aku duduk dalam bilik, dan pintu terbukak sikit, Zoe suka masuk bilik aku.
Aku slalu terjerit...AARRGGHHH~
*nada manja*
Nah ini gamba Zoe yg aku ambil saat malam pertama dia kat umah aku.










Kucen hitam...kau berjalan di depan-ku..ku tak hirau..(bait-bait lirik KUCING HITAM by Bittersweeet)

~Ala Zoe..Zoe..~

2 ulasan:

BudAk hijAu berkata...

tertipu kot aku!!

haih!!

syura-suka-buang-hati berkata...

BudAk hijAu: negro bukan selera hati =p