25 Sep 2011

Misi Men"shopin" Crib & Stroller Si Sepet...

Hi korang...
Eceehhh! Ceria je kan.. Maunye tak, mood shopping, haruslah ceria. Kalu tak ceria, sakit jiwa la tu. Setelah men"survey" baby cot & stroller utk Sepet Kecit tu, saya telah berjumpa yang berkenan di hati, di Smart Baby Shop, Jalan Pasir Puteh. Sangat banyak pilihan, juga brand. Korang bawak duit berkepok2, datang la situ shoppin ye. Saya jamin, takkkan kecewa.
Sbenarnye, Sepet bukan takde stroller mahupun crib..cheewahh!! ayat budak skolah tu :P. Dah ade crib, mama (panggilan Sepet kepada kakak saya) sudah bagi pakai anak dia punya. So, kira Sepet takde crib sndri la kan. Stroller pon, dah ade. Cuma saya da tak bape suka sbb tayar dia ssh nak pusing la. So jawapannye, adelah beli yg baru. Sementara ade rezeki lebih skit kan.


Yay...! Ni impian saya buat Si Sepet.. :D


 Ini pon yay jugakk..! :D


  
Si Sepet yang eksited dgn mattress baru..


Sebelum proses pasang..


Sepet dgn Abg Ayer tringin nak tido lam kotak..


Tgh pasang.. Sang suami gigih, dibantu Tok Ayah


Sori la, pic ala kadar jer..


Ni jugak, menggedik sana sini, jadi pic awak tak cantik yer anak..


 Yay!! Crib saya da siap!! :D


 Sepet sudah nangis, kena kurung dalam crib..


 Sepet yg takde mood sbb da kena kurung..


Pasang Stroller pulak...


Sebabkan mommy yg eksited sgt, tertinggal plak kat bedsheet yg dibeli kat kedai sama. Esoknya tu baru ambik bedsheet. Jadik, Sang Suami malam itu muka tak toyaaaaa sbb da kuar duit byk. Mugkin sbb beli benda yg perlu kan? Cuba kalu saya shopping benda yg tak perlu... Toyaaaaa sampai seminggu ok! Apepon, thanks sgt2 pada Encik Suami Terchinta sbb tunaikan impian saya buat Sepet. Sumpah tak mintak dah.. (Tapi klu da rosak, kena la mintak yer?? Harap2 tahan lama la..)

Itu saje untuk kali ini.. Bye Korang!! :D (ceria manjang kan...)








Tiada ulasan: