22 Apr 2010

Cerita Benci & Malam Tadi

Rajin la sgt....last entry kata nak wat 2 entry 1 ari.Hampess jek!Naluri kemalasan menjalar2 lepas je aku tekan 'PUBLISH POST'.


Ok nak cerita, in dis week, smua orang akan ke pantai timur untuk mjlis pernikahan kazen.Aku?Tak dapat ikot~  ='( Mak ade ajak, tapi sang laki kena keje n tak dapat cuti.So malas la nak ikut.Ape hal la kan, da ade laki tapi jalan sorang2 cam da menjanda.Tak syok la dia tak de.Nanti kalu pegi tempat best2 sure la tak jadik kenangan manis sbb asik ingat kat dia je.N sure la ade gi tmpat best2 sbb parents aku tu mmg kaki merayap.Nak2 plak da terlepas ke sana, tmpat yg jarang2 skali nak pegi, tntu la melawat smpai melecet kaki....


Tapi semua orang pegi!!Tu la yg wat lagik tak best coz famili aku ni mmg seksa kalu nak berkumpul cukup korum smata2 nak gi jenjalan ke ape ke.Lagi pulak, pantai timur tu tmpat yg jauh ye.Nyampah tau..Kesian kat aku.(gedik ok ayat ni).


Ok la tanak crita pasal benda ni, nak crita pasal lain plak.Minggu ni agak stress sbb penin pikirkan few problems yg tak jmpa jalan keluar lagi.Smalam lagi tambah stress sbb aku tak dapat break hour aku kat opis.Bos telah membuli aku dengan bijaksana smpaikan aku tak leh break untuk tido cam slalu.Smalam straight keje 8 jam tanpa henti.Penat sangat2 n bila balik umah jek, trus masak megi goreng.Sedap la plak masak megi goreng smalam.Sang lelaki makan smpai curik2 aku punya ok sbb die punya da abis.Lepas makan, trus tetido dalam kul 8.30 mlm camtu, tanpa mandi.Keji sungguh la prangai ibu mengandung ni.Sang suami pon tertido ye, laki bini berperangai keji.Then dalam kul 2.30 pagi camtu aku terjaga.Maybe sbb da ckup tido kot.Aku pandang sbelah tengok dia elok punya berdengkur tak igt.Bila da terjaga, trus tak leh tido.Apa lagi, bangun makan biskut 4 segi cicah susu, masak nasik utk bekal esok n bancuh air oren.Tiba2 dia bersuara time aku tengah bancuh air oren,(aku igt ngigau ke ape kan)


Dia: Baby wat ape tu?
Aku: Bancuh air oren..
Dia: Tengah2 malam??
Aku: ........


Lepas tu dia plak layan drama ape tah kat tv3 smpai kul 4 pagi.Then baru masuk bilik join aku nak tido.Ari hujan plak tiba2.Lebat plak tu.Memang asyik la sambung tido balik.Sejukkkk je smpai la sedar2 jek jam da kul 7 pagi.Shitt lambat lagi kami gi keje arini..


Sekian sahaja.

Tiada ulasan: